GENG ANIS WANIEE

RUNNING MAN MALAYSIA

 bestkan layan running man ni..kalau tengok tiap-tiap episod ada je yang mengelikan urat pewot ni..ha bagi sesiapa yang tidak tahu menahu tentang program ni..sebenarnya ia adalah salah satu rancangan ala-ala game show yang dilakukan oleh korea..disamping dorang nak promosikan tempat-tempat menarik di korea n makanan serta budaya diorang..n bila dowang bosan game show tu asyik di negara sendiri so ia akan dilakukan di beberapa negara yang lain..so memang kreatif ar orang korea ni..

yang diatas tu gambar peserta untuk program ni la..kalau ikutkan 8 orang tp sekarang tinggal 7..kalau nak tau sapa yang xda kena follow ar cerita ni..tapi kalau nak follow dari mula susah juga sebab sekarang dah bab 140..haaa garu kepala korang nak follow..tp xrugi tengok sebab best..tp bukan diorang je main untuk tiap minggu tp akan ada tetamu undangan yang memeriahkan lagi game show ni..
ha ni antara ura-ura yang nanti akan ada runningman malaysia..nantikan kemunculannya huhu...tp xbest ar lisa sebab dia isteri orang..susah la kalau lebih2 marah yusry.opppsstt!!!sepatutnya letak la yang single macam wawa zainal ka,emma maembong ka..kan..kan huhuhu

layan je la k...:)
TERIMA KASIH,JOM KOMEN

5 ulasan:

http://mhakimfaiz.blogspot.com berkata... Reply To This Comment

Dua2 best layankan anis..

Aniswaniee berkata... Reply To This Comment

tu ar memang best...bosan2 layan je :)

http://mhakimfaiz.blogspot.com berkata... Reply To This Comment

yea, saya ada video cite runnig man ni, sapa episd 140 je bru.. ngah tunggu episod seterusnya

Unknown berkata... Reply To This Comment

<--- peminat setia jugak. dah kumpul dari episode 1 lg sampai skrg. mhahaha... aku ske jae suk dgn haha. diorg mmg terbaik!

Aniswaniee berkata... Reply To This Comment

haha anis suka gary..dye smart n cool huhu best2 ...