GENG ANIS WANIEE

Gelagat BUDAK kecil



anak menakan anis bawu 5 tahun tapi akal macam budak umur 12 thn
alkisahnya begini
lupa plak nak bagitau namanya hafiy


CERITA 1: lokasi dalam kereta
                  hafiy tanya la tok dya
Hafiy : Tok kenapa bulan tu ikut kita,hafiy tak suka la
Tok : Biar la bulan tu ikut kita dia pun nak pergi beli baju raya,kasut raya bla...bla... jugak
Hafiy : kasut raya tok?><",,;l;.
hafiy : hafiy tgok bulan tu mana ada kaki, mana ada badan macam mana nak pakai baju raya
tok : (dalam hati rasa dah membara sebab letih melayan)
Hafiy : tok nanti nak g raya umah bulan buleh tak
tok: bulehy2....

hahaha nak explain kat budak-budak memang payah nak taknak terpaksa la melayan....
kalau ada yang boleh bantu minta sumbang la idea ampa sama ye...













TERIMA KASIH,JOM KOMEN

2 ulasan:

AJIB berkata... Reply To This Comment

budak2 sekarng cerdik2kn kn hehe

anis waniee berkata... Reply To This Comment