GENG ANIS WANIEE

HADIAH YANG SESUAI UNTUK SI GADIS

Selalu kawan anis akan tanya wey girl suka hadiah apa erk!!! adoi asyik tanya aku awat ampa ingat aku ni kaunter pertanyaan ka...rimas-rimas aku pun dok berpikir ar adiah apa yang pompuan suka kalau dapat kompom menari-nari macam kera dapat bunga ooooo....tapi bukan kera k kami ni tu perumpaan je ...
ingat aku tak taw ampa mesti dok sengih kan-kan wahai si jejaka kat luar sana sebab aku bagi cadangan ni....tak semestinya ampa ikut tapi ni sekadar berkongsi kalau boleh bila dah bagi adiah tu ampa selit ar kad-kad yang comel-comel dengan tulisan ayat madah cinta bawu cair bak ang......

kalau best lokasi pun di tempat yang romantik mcm tepi pantai ke, kat restoran beserta alunan muzik ke, tepi jalan raya ka kalau ampa mampu wujudkan suasana romantik apa salahnya belum cuba belum taw kan....

toksah berceloteh panjang-panjang aku taw ampa dah tak larat baca kan...ha ni list yang gir-girl suka.......


1.       Perfume
2.       Cincin
3.       Kotak muzik
4.       Rantai
5.       Video hasil buatan sendiri

TERIMA KASIH,JOM KOMEN

Tiada ulasan: