GENG ANIS WANIEE

pemakaian selendang/shawl

















niat bukan nak tayang muka,tapi sekadar berkongsi
dulu anis ni minat la bershawl-shawl ni tapi lama-lama tak larat belit naek tercekik dibuatnya
so sekarang pakai tudung yang bawal biasa je macam ni




TERIMA KASIH,JOM KOMEN

4 ulasan:

Novrizal Azis berkata... Reply To This Comment

Cantek cantek... :)

Ety berkata... Reply To This Comment

hehe. Ety pula mmg tak reti pakai shawl. sejak dari mula2 berhijab dan sampai sekarang, tudung bawal la yg jadi peneman setia Ety ke mana2 :)

putryteya berkata... Reply To This Comment

setuju dengan Ety , teya pun pakai tudung bawal je :)

anis waniee berkata... Reply To This Comment

huhu susah betul kan.....huhu jd mls nk pkai shawl...tdung biasa lg slesa